Los bericht bekijken
Oud 22 december 2017, 10:34   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.430
Standaard De Gucht:Francken moet ontslag nemen. Wat vinden jullie?

Francken moet ontslag nemen, vindt De Gucht

Citaat:
Theo Francken is ‘politiek, menselijk en ideologisch ongeschikt’ om staatssecretaris voor Asiel en Migratie te zijn. Dat vindt oud-Eurocommissaris Karel De Gucht. Na de politieke clash van gisteren zou Francken zijn excuses aangeboden hebben aan de premier.
Woorden uit de mond van iemand die eigenlijk al jaren in de gevangenis had moeten zitten?

Ik ben het niet altijd eens met wat Francken doet maar in de meeste van de gevallen is er totaal niets aan te merken op zijn werk ondanks dat zijn handen op vele vlakken gebonden zijn en bepaalde groepen idioten hem dan nog gaan veroordelen.

Mochten er meer zijn die een beetje het 'lef' hebben zoals Francken om alles te proberen binnen de goede lijnen te houden dan zou het nog goed kunnen aflopen anders zoals anderen bezig zijn ... I doubt it.

En last but not least, Francken volgt gewoon de wet.

p.s.

Nog liever premier afvallen dan laks overkomen
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 22 december 2017 om 10:50.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden