Los bericht bekijken
Oud 27 februari 2020, 16:11   #97
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Eerlijk gezegd ik vind het niet zo goed dat de Belgische Justitie zich zo hardnekkig blijft verzetten tegen die terugkeer van die moeders. Wat bereiken ze uiteindelijk daarmee? Akkoord die twee vrouwen zijn tot twee maal toe naar het Daesh-front getrokken om zich daar te laten bespringen door die moorddadige baardapen. Maar die twee domme geiten weten toch ook wel dat ze hier in de nor zullen gedraaid worden en ze hebben zich daarmee akkoord verklaard. Ik kan goed begrijpen dat de Koerden slechts bereid zijn die kinderen los te laten op voorwaarde dat ook de moeders meegaan.
Die "moeders" weten dat ze het hier beter gaan hebben in de gevangenis dan in het kamp waar ze nu zitten. Ze weten ook dat ze wellicht over een paar jaar of nog vroeger terug op vrije voeten zullen zijn want het zal hier storm lopen van de onnozelaars die menen dat die moeders toch bij hun kinderen moeten zijn nietwaar! En hoe weten we wat ze daarna weer zullen uitvoeren en wat ze ondertussen weer in de kopjes van hun kinderen zullen hebben ingeprent? Neen, die sukkels laten waar ze zijn zodat andere "moeders" die hier zijn twee keren nadenken voor ze hetzelfde doen!
En ik zet "moeders" niet zo maar tussen aanhalingstekens...
Moslims van dat soort moeten hier buiten gehouden worden.
andev is offline