Los bericht bekijken
Oud 4 juni 2016, 22:52   #13
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Ze zijn er, de PVDA, maar Vlamingen willen die niet zien, omdat ze communist zijn, maar de westerling is zodanig geïndoctrineerd, dat hij het zelfs niet meer wil zien.

Het is de enige partij, die de kleine man verdedigd en het geld wil halen waar het zit.

Subocaj, ik weet het man.
Maar waar ze het geld dan wel zullen halen interesseert mij geen fluit meer.
Mijn probleem is het feit dat men in dit land wetten maakt en dat het vooral hoge politiekers zijn die hun voeten vegen aan hun eigen wetten en voorschriften. En als ze dan een vermeende politieke opponent kunnen kloten dan bestaan hun wetten zelfs niet meer.
En als er dan nieuwe politieke partijen aan de macht komen dan is er niet de vernieuwende wind en eerlijkheid dat ook deze zouden zeggen :"Er is de wet en hier is de wet omzeild of niet toegepast. Dus dat moet worden rechtgezet."
Nee hoor. Bestaande smeerlapperij wordt ingedekt door nieuwe smeerlapperij. Dat is dus geen vernieuwing.
En als je aandringt laten ze je ook daar vallen als hinderlijk sujet.
Samen aan de macht zitten maakt vrienden. De oude vrienden worden dan met graagte opzij gezet. En dat die oude vrienden juist omwille van hun inzet voor de vernieuwende politiek gekloot werden speelt zelfs geen enkele rol meer. Conclusie? De vernieuwers kunnen mijn kl.... kussen.
Ze spelen het spel niet eerlijker. Voor mijn part kunnen ze dus beter verdwijnen.
Zelfs een dode klootzak blijft voor hen belangrijker dan die gewezen vriend.
Afvoeren dus die vernieuwing.

Laatst gewijzigd door werkman : 4 juni 2016 om 23:04.
werkman is offline   Met citaat antwoorden