Los bericht bekijken
Oud 22 maart 2007, 20:09   #83
Valentinus
Gouverneur
 
Geregistreerd: 24 december 2006
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Nu begrijp ik dat het zinloos is om met jou verder te discussiëren.
Waarom zeg je dit? Ik tracht te doen wat juist jij me hebt aangeraden: naar een bib te gaan en te lezen over de problematiek. Wanneer ik dan lees:
"Between ourselves it must be clear that there is no room for both peoples together in this country. We shall not achieve our goal if the Arabs are in this small country. There is no other way than to transfer the Arabs from here to neighboring countries - all of them. Not one village, not one tribe should be left."
Joseph Weitz, head of the Jewish Agency's Colonization Department. From "A Solution to the Refugee Problem"

Het zijn oude teksten. Maar toch blijft de politiek hetzelfde: vluchtelingen mogen niet terug. Onteigeningen, wegversperringen e.d. gaan verder. Het blijft mij een raadsel hoe je iets dergelijks kan goedkeuren.


[/FONT]
__________________
Zolang de Vlaamse Eerste minister meent recht te hebben op een jaarsalaris van 254 000 euro, terwijl de Nederlandse Eerste minister met 170 910 (incl. vakantiegeld en eindejaarspremie) genoegen neemt, ben ik van overtuiging dat de splitsingen in gewesten en gemeenschappen meer met zelfverrijking te maken hebben dan met het welzijn van de bevolking.
Valentinus is offline