Los bericht bekijken
Oud 27 maart 2007, 18:52   #88
Valentinus
Gouverneur
 
Geregistreerd: 24 december 2006
Berichten: 1.322
Standaard David Ben Gurion over de Palestijnse vluchtelingen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Je bent nog zieliger dan Exodus en zijn NWO-samenzweringen.
Wie is Exodus en wat zijn de NWO-samenzweringen? Het is een vreemde manier van gedachtenuitwisseling indien je mij met dergelijke uitspraken om de oren slaat.
Ik ben - o.a. op jouw aanraden - in de bib gaan nalezen wat de doelstellingen en methodes van het zionisme waren. Indien ik dan lees dat de stichter van Israel zegt:
"We must do everything to insure they (the Palestinians) never do return." Assuring his fellow Zionists that Palestinians will never come back to their homes. "The old will die and the young will forget."
]David Ben-Gurion, in his diary quoted in Michael Bar Zohar's BenGurion: the Armed Prophet, Prentice-Hall, 1967, p. 157.

Het blijft mij verbazen dat mensen die zichzelf christelijk noemen dergelijke strategie willen verdedigen. Maar voordien kan het wel nuttig zijn te vertellen wie Exodus was (ik ken alleen het begrip en de film)
__________________
Zolang de Vlaamse Eerste minister meent recht te hebben op een jaarsalaris van 254 000 euro, terwijl de Nederlandse Eerste minister met 170 910 (incl. vakantiegeld en eindejaarspremie) genoegen neemt, ben ik van overtuiging dat de splitsingen in gewesten en gemeenschappen meer met zelfverrijking te maken hebben dan met het welzijn van de bevolking.
Valentinus is offline