Los bericht bekijken
Oud 13 mei 2019, 18:16   #123
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Er zijn ontelbare restricties op alcohol gebruik! allemaal de laatste 30 jaar ingevoerd: reclame restricties,
--> is geen restrictie op alcohol gebruik

Citaat:
alcohol verkoop aan jongeren
--> is geen restrictie op alcohol gebruik

Citaat:
etc etc etc.
niks dus.

Citaat:
Accijnzen zijn restricties.
--> nee, helemaal niet. Zolang je betaalt, mag je legaal zoveel zuipen als je wil. Dus geen restrictie.

Citaat:
invoer uit het buitenland, ook al restricties!
--> weeral geen restricties. En ik wist niet dat het in Belgie verboden was om Franse wijn te drinken bvb.

Citaat:
Ik heb dat dan ook nergens geschreven! HALLOOOOOO! nergens heb ik gepleit om cannabis illegaal te maken.
Toch wel.

In de openingspost schreef je:
Citaat:
Ik denk toch dat het best is dat cannabis illegaal blijft. Spijtig voor de blowers, maar het is voor jullie eigen goed. En voor het goed van alle vrouwen die liever niet verkracht en doodgeslagen willen worden natuurlijk.
Je pleit er dus voor dat de wetgever morgen cannabis even illegaal maakt als vandaag.

En als argument geef je het artikel aan dat naar Steve B. verwijst, en je verwijst naar verkrachte en doodgeslagen vrouwen om je pleidooi te staven.

Citaat:
Er is geen willekeur. Politici stellen zich kandidaat, en degene die de meeste stemmen haalt is de baas. BDW is heel hard tegen legaal maken van cannabis. Waarom maakt niet uit. Zelfs blowers stemmen op hem.

QED.

Laatst gewijzigd door patrickve : 13 mei 2019 om 18:18.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden