Discussie: Trump POTUS 2016!
Los bericht bekijken
Oud 14 november 2017, 17:50   #3647
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Zelfstandig denken, je hebt dat of je hebt dat niet hoor.
Wow! Echt waar? Kan u zelfstandig denken? Dat is ongelooflijk! Hoe hebt u dat kunnen bereiken?
Uw mama en papa moeten wel heel trots op u zijn!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Kijk doe even de test en neem 100 van je linkse vriendjes elk apart
De meeste van mijn vrienden zijn liberalen. Vreemd hé? Misschien moet ik inderdaad meer linkse vriendjes meken....
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
en maak een statement over moslims bv.dat tegen hun voorgeprogrammeerde mening indruist, ze gaan u elk apart een litanie afsteken die bijna woordelijk overeenkomt met de litanie die de 99 anderen u zullen geven en bovendien zal u merken dat er geen ruimte in hun betoog is voor een "ja maar", ze houden zich gewoon blindelings strak aan de voorgeschreven dogma's.
Dit is raar ... De eerste islam kritiek kwam nl van linkse kant: internationaal was dat Hitchens en Dawkins, Bill Mayer, Krauss, en in Nederland Theo Van Gogh en Hans Teeuwen, in Frankrijk is er Charlie Hebdo (die er een zware prijs heeft voor moeten betalen). Ik heb altijd de indruk dat rechts gewoon 20 jaar ineens heeft gerealiseerd: ah ja, dat kunnen we ook de vreemdelingen verwijten.

Maar ja, wie ben ik? U bent het genie!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Geloof den Hoomer maar, het is gewoon een feit, linkse mensen zijn net papegaaien wiens kooi te lang op het partijbureau gestaan heeft.
Hoe hebt u dat eigenlijk gedaan? Zo ... 'zelfstandig denken'? Kon u dat al als kind?
Ik wil van u leren. Ik wil net een genie worden zoals u!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden