Los bericht bekijken
Oud 14 november 2017, 06:50   #16846
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Heb jij het gelezen alsook het grote kabouterboek ?

Hoeveel tegenspraken en nonsens ( die moet ge natuurlijk zien te vinden door je te informeren... wat tot nu nog niet echt bleek ) heb je nodig alvorens het als ongeloofwaardig af te doen ?

Ik lees zulke nonsens niet, Het Oosten.... dat moet en hoeft ook niet daar bestaan recensies genoeg voor.
Als ik ieder 'werk' zou moeten doorlezen opdat er mogelijks iets van waarheid in zou staan ben ik een eeuwigheid bezig met dien zever.

Jij , blijkbaar, leest (of laat het toch zo overkomen) zulke troep
Wel als er iets geloofwaardig en noemenswaardig zou instaan naast het vele gezever mag je dat steeds vertellen ( liefst met citaat en eventueel verdere bronnenstaving.. niet dat dat laatste er zal instaan ) en dan kunnen we er steeds over klappen ( dat wilt zeggen : gij brengt de nodige argumentatie _ geen drogredenen dus _ naar voren dat het zaakje dient te sterken en ik zal daarop ingaan ) geheel naast de vermeende autoriteit die ge dien foorknaap wilt toedichten.

We kunnen misschien beginnen met de claim dat solid-state integrated circuits geïntroduceerd werden in de industrie en dit door Bell Labs and Motorola.
Gek genoeg was het Texas Instruments & Fairchild Semiconductor die een patent aanvroegen voor een bepaalde aplicatie in '59 ruim 2 jaar eerder dus.
(Dat dus nog volledig naast de gedocumenteerde historie over hoe die dingen tot stand gekomen zijn als logisch vervolg op de herhaling van steeds dezelfde soort logische éénheden bestaande uit Si-transistors 1954 )
Leg me dat eens even uit...
De zoveelste lapsus, vergetelheid onwetenheid van Corso ?
Dat dacht ik al. Veel geklets van u over het boek, maar geen letter ervan gelezen!

Zo kennen we de debunkers weer. In feite weten ze van toeten of blazen.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden