Los bericht bekijken
Oud 3 januari 2018, 23:53   #38
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Monetair gezien, wegens de vastgelegde wisselkoers tussen de 2, is RES net hetzelfde als Euro. Een beetje zoals de Zwitserse Frank koppeling met de Euro.
Dat betekent dat je eigenlijk net zogoed Euro's kunt blijven hanteren - de "RES" vlag is gewoon een cosmetisch verpakkingske van een euro.
Natuurlijk, cosmetica heeft enige subjectieve waarde, en die voorrang geven is een keuze als een andere.
Maar diegenen die denken dat RES een monetair "alternatief" is, die maken zichzelf blaaskes wijs.
RES, IS het systeem.
Net zoals Arcopar het systeem was.
ja maar het verschil is dat je nieuwe klanten vind met res die je anders nooit hebt
ik draai aardig wat omzet binnen RES ,allemaal nieuwe klanten voor mij en ik ontvang de res dan nog niet rechtstreeks maar via 1690 bw
ik heb dus res die ik kan uitgeven ,ik ga morgen naar westbay restaurant hier op TENERIFE en betaal doodleuk met RES
wel fijn
Er komen 2 nieuwe conceurrenten van RES op de markt en bij beiden heb ik de eerste kaart .
ADOPONT IS NR 1 ALS LID BIJ BEIDEN
Dus ik ga de virtuele munten toer op niet als speculatie maar als business model
al mijn verkopers kunnen met deze munten met de klanten gaan eten en zaken aanbrengen ,ze hebben quqsi een onbeperkt budget om dit te doen
met bitcoins kan ik dat niet

zzzzz
nog steeds onvoorstelbaar blauwe hemel hier op de costa adeje
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden