Los bericht bekijken
Oud 30 maart 2020, 14:52   #295
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
De bron is mijn eigen nieuwe Bijbel met mijn atoomtheorie en bewijs van het bestaan van God.
De ware goden zijn de microwezentjes.
Link van mijn nieuwe Bijbel staat onderaan elke post.

En hier nog in het kort het bewijs van mijn atoomtheorie.

Bewijs kort en in het algemeen geformuleerd:

1 - Het heelal van mijn atoomtheorie is veel beter dan dat van de wetenschap: eeuwig in plaats van slechts tijdelijk en bestaande uit levende wezens in plaats van slechts een levenloos mechaniek te zijn.

2 - Ik kan daarmee een aantal essentiële problemen veel beter verklaren, zoals het zogenaamde "ontstaan" van het heelal uit een zogenaamde "oerknal" en de evolutie en het ontstaan van het leven.

3 - het zit veel logischer in elkaar, berustende op de dialectiek van Hegel, zoals dat het heelal eeuwig moet zijn en dan ook een eeuwige evolutie moet bezitten en dus ook een toekomst moet hebben in plaats van onder te gaan.

4 - Ik kan er het bestaan van God mee bewijzen, wat geen enkele religie kan.
Bestaan er nog andere dingen waar jij in gelooft, maar die niemand kan bewijzen?

De discussie tussen atheisten en Christenen over het al dan niet bestaan van een God is eeuwenoud. Ik ken veel gelovigen en waag me er niet aan, want er komt enkel ruzie van. Al ben ik zeer overtuigd dat geen enkele God deze planeet heeft geschapen. Religieuzen mogen van mij denken wat ze willen, zo lang ze mij maar niet de les proberen te lezen via hun levensgebruiken. Of van mening willen doen veranderen via hypothesen die niet waterdicht zijn
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 30 maart 2020 om 14:55.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden