Los bericht bekijken
Oud 8 maart 2007, 16:09   #34
Ozymandias
Gouverneur
 
Ozymandias's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 november 2006
Berichten: 1.393
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Dat was slechts een hypothese. Ondertussen blijkt dat dit helemaal niet klopt. De ouders hebben GEEN klacht ingediend. Het blijft dus een raadsel hoe het zover is kunnen komen...

De dronken chauffeur die het ongeval veroorzaakte is inmiddels inderdaad overleden, maar niet als gevolg van dat ongeval. Hij is overleden toen het proces al bezig was.

Dat doet uiteindelijk weinig terzake. Ondertussen mogen ze wel het hele proces als medebeklaagde ondergaan...
Oké, ik ben weer wat wijzer Als ik nu nog eens de dingen zou onthouden die ik zondagochtend soms hoor, dan zou de wereld weer wat rooskleuriger zijn... Maar goed, daar heb je het internet voor .
Natuurlijk is dit geen aangename ervaring voor het stel, maar áls zij om de rechtszaak gevraagd hadden, is het niet meer dan logisch dat alle mogelijkheden worden onderzocht. Als ze dat niet hebben gedaan, vraag ik me ook af wat "het apparaat" bezield heeft om hiermee verder te gaan.
Trouwens, het is ook nog niet zeker of ze het zitje wel fout hebben geïnstalleerd, of wel ?
Ozymandias is offline   Met citaat antwoorden