Los bericht bekijken
Oud 2 september 2017, 00:02   #7109
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.050
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
In de politiek heeft minis. van financiën Van over 't veld een balonnetje opgelaten over de privatisering niettegenstaande NMBS topvrouw Dutordoir opgeroepen heeft om voorzichtig te zijn met privatiseringsideeën.
Ik vind de datum excellent: op 10 oktober begint het parlementair jaar.
Spitsvondig...
Goed zo, ACOD: het zijn de politiekers die het moeten voelen want wie niet horen wil, moet...
Inderdaad !

Ik vraag mij soms af waar de NVA nog voor staat. Vlaams-nationale eisen hebben ze al enkele jaren niet meer gesteld, ( nu goed ik weet dat ze die vroeg of laat wel gaan stellen, ze hopen het systeem van binnenuit kapot te maken).
Ze komen vooral in het nieuws met flinke voorstellen wat betreft vluchtelingen, dat is puur op stemmen binnen te rijven omdat veel linkse en centrumpartijen op dat vlak inderdaad niet inzien dat die vluchtelingen inderdaad economische vluchtelingen zijn, en dat een massale emigratie naar Europa het probleem in Afrika of het Midden-Oosten niet zal oplossen, en ook nog eens zeer slecht is voor onze werknemers, die met goedkope concurrentie geconfronteerd worden. Maar dat is puur op stemmen binnen te rijven.
Wat echter opvalt, en dat is veel belangrijker, is dat ze socio-economisch minstens even rechts zijn als de VLD en MR.
tomm is offline   Met citaat antwoorden