Los bericht bekijken
Oud 15 augustus 2019, 05:47   #100
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Waar heb ik het over minderjarigen gehad? Dit is weer een loos verwijt...
#34

Lees maar even mee:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb
...
Dit Staat er ook:

such study was a 15-year prospective investigation of cannabis use and schizophrenia in 50,465 Swedish conscripts. The study found that those who had tried cannabis by age 18 were 2.4 times more likely to be diagnosed with schizophrenia than those who had not

Dit negeert gij natuurlijk want het is in tegenspraak met uw geloof: cannabis is ongevaarlijk.
Enig idee wat "by age 18" wil zeggen geert?
Heb je nog vragen over waar jij het over minderjarigen hebt gehad?

Zie je: dit werkt ook: jij beweert dat ik iets gezegd heb en als ik vraag waar dat dan wel was kom je niet verder dan de nummer van een post. (waar dan niet eens in staat wat jij beweerde)
Nu andersom: jij beweert dat je het nooit over minderjarigen hebt gehad en dan toon ik jou het nummer van de post met in het vet het gedeelte waar je het wel degelijk over minderjarigen had.

Kortom: jij roept maar wat in het rond en kan nooit aantonen dat wat je riep ook klopt.
En als je ooit beweert dat je iets niet gezegd heb leg ik fijntjes de vinger op de wonde.
Dat is het verschil tussen ons.

Citaat:
Ocharme, wat zijt gij te beklagen!

Ik moet mij hier ook verantwoorden voor iets wat ik nooit gezegd heb: 'minderjarigen', en hoort ge mij janken? Néé! want ik ben geen klein kind!
Hou er maar over op voor je jezelf compleet belachelijk maakt. Hierboven staat haarfijn uitgelegd waar je het wel over minderjarigen had.
Punt.
__________________
It's just a ride.

Laatst gewijzigd door BigF : 15 augustus 2019 om 05:55.
BigF is offline   Met citaat antwoorden