Discussie: Kardinaal!
Los bericht bekijken
Oud 21 december 2002, 20:32   #11
Luddo
Minister
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: In de stille Kempen
Berichten: 3.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door "SuperstaafLaat dat vlaamse masker maar vlug vallen.
Een Superstaaf® trapt daar niet in.
Je bent en blijft een tsjeef, en iedereen met een beetje bagage weet hoe vlaamsvoelend die zijn in de [i
realiteit[/i]. Vooral de realiteit n�* verkiezingen............
Vroeger gebruikte ik ook nogal eens "Tsjeef" om de CVP'ers aan te duiden. Nu doe ik dat niet meer! Ik ken heel wat mensen van de CVP en heb er ook vrienden. Ik heb er echter nooit voor gestemd! Ik kies eerst een partij en dan pas voor een kandidaat van die partij. Als mijn beste vriend op een andere lijst staat kies ik niet voor hem! Nu heb ik alleen nog wat medelijden met die mensen van de CD&V omdat ze de invloed op hun traditionele achterban kwijt zijn! Net zoals veel liberalen die ook niet meer voor de VLD stemmen! De volgende verkiezingen zijn voor de CD&V een reuzegok met heel wat onbekenden, en ZIJ WETEN HET! En daar zal die opstoot van Vlaamsbewustzijn niet veel aan veranderen!
__________________
Ik ben het kleine jongetje dat vanop de schouders van zijne papa naar de stoet kijkt en uitroept: "Papa, de koning heeft weer geen kleren aan!
Luddo is offline   Met citaat antwoorden