Los bericht bekijken
Oud 25 juli 2017, 14:36   #61
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Wacht dus je beweert dat ze onder 'onhoudbare druk' stonden vanwege sub-comité'tjes van studentenraden of een vredesgerecht?
Precies.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Het eerste komt wat mij betreft nog steeds overeen met de definitie van huilende studentjes, en voor het tweede wil ik wel eens zien over wat voor vonnissen je het dan precies hebt in die relevant zijn voor onze twee zwakkelingen in kwestie.
Aangezien die twee op Yale hebben lesgegeven, en jij hier alleen maar op een forum wat zit te trollen zou ik in jouw paats toch wat zuiniger omspringen met het begrip "zwakkeling".

Dat Ontario tribunaal heeft niets te zeggen over Yale.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Als ze bij jouw kantoor staan te protesteren neem jij preventief ontslag omdat je denkt dat de vrederechter mee in een complot zit?

Moest ik hen geweest zijn, ik zou de directie schriftelijk waarschuwen dat ik mezelf fysiek bedreigd voelde door de huilende studentjes, en zodra ze me met een vinger aanraken klaag ik de unief aan voor een paar miljoentjes

Maar toegeven?
Goed voor jou. Maar je bent hen niet. Dus wie weet wat jij zou doen in hun plaats.

Misschien moet je eerst eens inwonend mentor worden van een studentenhuis, een vertrouwensband opbouwen met die jongeren, om daarna het doelwit te worden van een lastercampagne. En je wereld zien instorten.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden