Los bericht bekijken
Oud 24 november 2022, 15:22   #2249
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.837
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
Dat is allemaal naast de kwestie. Wij kopen geen Russische diamanten he. Die komen naar hier om geslepen te worden en gaan dan terug. Als ze hier niet geslepen worden zal het elders wel gebeuren.

Ge moet principes nooit te ver drijven, een beetje hypocrisie is gezond.

Bon,
laat ik het eens over een ander boeg gooien....
Ooit is die oorlog in Oekraine gedaan,met de Russen buiten geschopt.

Dan zal in Oekraine een kolossaal heropbouw-plan gestart worden.De financiele middelen daarvoor zullen komen want de Russen "onderbraken" eigenlijk de opgang van Oekraine als een nieuwe europese industriele hub en deel van het Chinese Belt & Road naar het Zwarte Zee bekken.Om het over het agro-belang maar niet te hebben.

Uiteraard hebben de Oekrainers lijsten van Europese landen die hen hielpen ...(hoe zou je zelf zijn),en van "minder behulpzamen".

DAN,het lijdt geen twijfel,gaan we ontdekken wat die blinky-blinky geperste koolstofsteentjes ons werkelijk gaan gekost hebben......

Want de Oekrainers hebben er al verschillende malen op gewezen dat handel met Rusland dit jaar steeds eindigt met iets meer Oekraine in puin...Rusland BESTAAT nu voor het vergaren van middelen om Ukraine ,of zeker het volk,te vernietigen en weg te jagen.Ik moet niet speculeren hé.....(binnen de 50 meter van mijn fauteuil hier kom ik al de eerste tegen....)

ALLES wordt ooit door iemand op een of andere manier betaald.En den Belgique begint zo langzamerhand nogal op te vallen (in meer dan een opzicht)...

De Hongaren en Serviers zijn tenminste duidelijker,die zijn eerder Pro Russisch...

Zie je,wie "mercantiel" wil zijn ,moet dat dan maar ECHT doen hé....

Laatst gewijzigd door kelt : 24 november 2022 om 15:30.
kelt is offline   Met citaat antwoorden