Los bericht bekijken
Oud 20 juni 2010, 14:36   #4021
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Ik denk dat hij met "fade in" eerder "zoom in" bedoelt. Dus het object begon als stipje tot de uiteindelijke grootte.
Dat had ik dus ook begrepen, maar dat bedoelde hij dus niet. Als het object zo groot en zo snel was als ik uit de (voor dat doel enigzins beknopte) uitleg dacht te begrijpen dan hd dat dus ook niet gekunnen, want daarvoor had het object sneller moeten zijn dan het licht, dus is het raar als de kijker op aarde dat nog steeds als een zoom in ziet.

Citaat:
Ik vind dat je zulke uitspraken niet kan maar ook niet MAG doen.
Je hebt quasi zero info dus het blijft UFO.
Wat, voor iedereen, behalve Exo betekent : er vloog "iets" en ik heb geen idee wat.
Voor Exo : Een onweerlegbaar bewijs voor : alien life, channeling, intelligentie, ...

Eigenlijk kan je wel stallen dat alles zowat "bewijs" is voor Exo : channeled books, filmkes, docu , pict, ...
Tot je om iets tastbaar vraag, dan "verleg je de grenzen" uiteraard
Hoezo "er vloog iets"? Er hoeft helemaal niks gevlogen te hebben. Ja, luchtmoleculen, maar misschien was het wel een lichtverschijnsel dat daar niks mee te maken had. En misschien was het inderdaad wel een wolk, de maan, een vliegtuig, een frisbee of iets anders dat je van vliegen kan beschuldigen, maar zelfs die omschrijving is al niet objectief genoeg, als je het echt zo wil spelen.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden