Los bericht bekijken
Oud 13 februari 2017, 05:40   #1194
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orfeus5412 Bekijk bericht
Natuurlijk is dat niet uit te pluizen... als zij zelf bepalen wat Reuters en Associated Press mogen uitbrengen.
Maar hun fortuin hebben zij vergaard over de loop van ettelijke generaties waarvan in den beginne neven en nichten met elkaar huwden, kwestie vh geld in de familie te houden.
Die 500 biljoen is slechts een schatting, er is blijkbaar geen grote handelsactiviteit waarin zij geen aandeelhouder zijn (grondstoffen, energie, edele metalen en dies meer).
Nu hebben ze de USA op het oog - een recente link http://www.tijd.be/markten_live/nieu...utm_source=SIM
Als dat niet uit te pluizen is, waar is dan die schatting op gebaseerd? En dat ze eigenaar zijn van Reuters en Associated Press, geef me daar eens een bron van! En liefst geen zilverpapierenhoedjessite die dat zegt zonder daar enig bewijs van op tafel te leggen! Met jouw manier van redeneren kan je om het even wat uit je duim zuigen. Je kan het niet bewijzen, ha nee, want ze controleren alles en iedereen.
Dat artikel waar je naar linkt, daar is trouwens helemaal niets aan, het enige wat daarin staat is dat ze gewoon verder blijven investeren in de VS, daar is helemaal niets sinisters aan.
Ik wacht trouwens nog steeds op het antwoord van Gun, maar ik denk dat hij, zoals gewoonlijk, zich weer een paar weken of maanden als de lafaard die hij is in een hoekje terugtrekt, om dan weer voor de zoveelste keer met zijn idioot vragenlijste af te komen.
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden