Los bericht bekijken
Oud 11 maart 2021, 17:32   #268
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
2!

Ik weet van vele gegevens die wel relevant zijn en die dringend in een echte democratie om een oplossing vragen maar dat ze nooit zullen opgelost geraken om dat er nooit de vragen zullen zijn om ze opgelost te krijgen.
Ook op dit forum stel ik dezelfde euvels vast.
Meteen ook voor mij het besef dat het geen zin heeft om nog over echte democratie te praten. Iedereen heeft zijn politieke kleurtjes en belangen.
Daarom komen we er nooit uit. Politiekers verkiezen op de manier zoals het nu gebeurt en ze dan nog zelf de wetten laten maken zal nooit aanleiding geven tot gelijkheid. Integendeel. Ze worden afgeremd in ieder streven.
Daarom ook denkt onze wetgeving in sito uitsluitend aan henzelf en wordt ieder misbruik met de mantel der vriendschap verstopt.
Hoe zou iedere mens zijn mocht hij dergelijke beslissingen nemen in alle vrijheid? En dan mag je van uzelf nog beweren dat je onkreukbaar bent.
Mijn baas wist dat ook maar hij voegde er wel aan toe dat iedereen zijn prijs
had. En die domme kiezers geloven dat. Ze durven zichzelf nooit de vraag stellen hoe zij het er zouden vanaf brengen. Beter? Wel ik betwijfel het.
En daarom durf ik beweren dat het menselijk ras ooit zichzelf zal uitroeien.
Er komt een grens aan gedogen. Van mij mag den boel ontploffen.
Alles evolueert normaal ten goede. Maar een maatschappij die bevolkt wordt door een gelukkig kiespubliek zal er nooit komen. En wat er heden niet is zal er ook morgen niet zijn. En dan denken die idioten van heden dat hun kinderen gelukkiger zullen achterblijven. Op wat baseren zij zich?
Alleszins niet op hetgeen zij zelf presteren.

Laatst gewijzigd door werkman : 11 maart 2021 om 17:37.
werkman is offline   Met citaat antwoorden