Los bericht bekijken
Oud 26 november 2021, 07:00   #1
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.993
Standaard De leegloop bij GROEN is begonnen.

https://palnws.be/2021/11/groen-raad...TauZc7HpgUOviM

Lieve Wouters, tot voor kort gemeenteraadslid voor Groen in Houthalen-Helchteren, zet de stap naar de N-VA. Dat heeft de partij vandaag laten weten. Wouters is 57 en stond in 2018 op de kartellijst sp.a-Groen-Plus.

Lieve Wouters studeerde dierkunde en zet zich als gemeenteraadslid dan ook hoofdzakelijk in voor dierenwelzijn. Eerder dit jaar had ze al laten optekenen dat ze zich bij Groen niet genoeg kon ontplooien in haar engagementen. “Ik moet jammer genoeg vaststellen dat mijn expertise en engagement op het vlak van dierenwelzijn weinig tot hun recht komen”, zei ze toen. Ze is van mening dat de N-VA haar inzet beter zal appreciëren en dat drijft haar om nu de overstap te wagen. Daarnaast kan ze zich ook vinden in de manier waarop Zuhal Demir N-VA Limburg leidt. “Als ecologisch bewuste politica, maar ook gewoonweg als inwoner van Houthalen-Helchteren, kan ik alleen maar vaststellen dat de N-VA met Zuhal Demir een kopvrouw heeft die rechtlijnig gaat voor oplossingen waar de hele gemeenschap en ons leefmilieu beter van wordt.“, klinkt het.


Blij dat ze de juiste keuze maakte.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is nu online   Met citaat antwoorden