Los bericht bekijken
Oud 5 april 2020, 16:20   #1
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard Wat ga je redden: een kleine groep kwetsbaren of de toekomst?

ANALYSE. Wat ga je redden: een kleine groep kwetsbaren of de toekomst van een nieuwe generatie?

Ik trek mijn conclusie, wij ouderen hebben door onze kinderen te hard te verwennen door ze alles te geven wat hun hartje luste omdat wij het niet hadden in onze jeugd en we onze kinderen een makkelijke jeugd wilden geven, een bende super egoïstische klootzakken grootgebracht die op hun beurt een hoop psychopaten aan het grootbrengen zijn.

Laten wij onze poten van deze klootzakken aftrekken en onze centen en kapitaal ergens anders besteden, onze eigendommen alles daarrond massaal aan goede doelen schenken en de rest verbrassen, wij diegenen die deze maatschappij met bloed zweet en tranen hebben opgebouwd, oude veteranen die gevochten hebben voor hun welvaart.
Ze hebben ons bij onze kloten en dat is een feit, als we hier door komen laat ons wraak nemen op deze rotzakken zonder scrupules.
Wat ga je redden, ik red de stichters en als gevolg iedereen, red je onze opvolgers voorspel ik chaos en diepe miserie op alle fronten, ze kunnen hun vrouw of lief nog niet verdedigen, als ze met honderd zijn en er zijn vijf agressors die hun bedreigen lopen ze weg.
Wij hebben heel ons leven zestig percent van ons loon afgedragen om een goede oude dag te hebben en nu moeten we dood omdat dat links crapuul als ons geld verbrast en weggeven heeft.
Bericht aan dat jong crapuul dat hier rondhangt, jullie hebben geen geld, al het geld dat jullie gebruiken is ons geld, geld dat jullie gestolen hebben van de ouderen, jullie hebben niets en zullen nooit iets hebben.
Levensgeluk jullie? Hahaha.

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...source=dlvr.it
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 5 april 2020 om 16:43.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden