Los bericht bekijken
Oud 13 maart 2018, 13:49   #65
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.829
Standaard

De vraag is wat gaat een simpele mens daar aan kunnen doen? Stel dat ik morgen beslis mijn diesel (euro 6) weg te doen. Gaat dit veel verhelpen? Misschien dat mijn geweten even gesust is. Tot er weer de zoveelste vrachtwagen hier passeert en de boel vol roet blaast. Dan denk ik wie is hier nu weer de grootste zot geweest.

Wat ik wil zeggen is of het nu 600, 6000 of 60000 doden zijn, lig je er van wakker? Je doet bepaalde dingen om je leven zo comfortabel te maken. Op zich is iedere mens een egoïst en zit in zijn "ikke" denken. In mijn geval is de dieselwagen of beter gezegd die van mijn vrouw de beste en goedkoopste oplossing.

Vandaag is er geen deftig alternatief dat betaalbaar is en even goede resultaten geeft. Je kan naar een benzinewagen gaan maar dat is ook ongezond. Andere oplossingen zijn er vandaag NIET. Daarbij de vraag : ga je voor iets of wat job zien dan is het eerste wat je hoort salariswagen met tankkaart is standaard. Allemaal diesel en geen enkele benzine of andere soort brandstof. Wat moet je dan zeggen : ik wil de job wel maar wil een benzinewagen hebben? Ze zullen eens lachen
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden