Los bericht bekijken
Oud 16 januari 2009, 11:32   #101
Paul Nollen
Parlementslid
 
Geregistreerd: 24 juli 2005
Berichten: 1.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bece Bekijk bericht
Ik zie ook geen 15 arbeiders na hun werk 10000( zomaar een getal) handtekeningen gaan verzamelen. Bij een gemiddelde van 4 handtekeningen /avond moet je dan rekenen dat die mensen zo'n 166 dagen hun avonden moeten opofferen. Dat kan dus alleen maar werken bij een zeer vlot onderwerp zoals in New York waar eigemlijk gevraagd (geëist) werd dat de staat een grondig onderzoek zou instellen naar de aanslag op de WW torens. Iets wat natuurlijk iedereen wel wil.

Hier zie ik dan liever wel de computers ingeschakeld. Precieze uitleg "hoe dan wel" vind je opk weer op mijn website. Uiteraard, zoals alles op mijn website voor discusie vatbaar.
Dan kan ik u enkel maar eens aanraden om de wekelijkse maandag werkvergadering van "Ademloos" bij te wonen, die mensen hebben reeds meer dan 43.000 handtekeningen bijeen.

Elke maandagavond: info-sessie voor volksraadpleging.
om 19.30 u in het gebouw Elcker-ik, Breughelstraat 31, 2018 Antwerpen.
Info, campagnemateriaal en invulformulieren zijn hier te verkrijgen.

Daar kunt ge kennismaken met de mensen die de handtekeningen werven. er zijn er daar ook bij die ook meegedaan hebben aan de handtekeningakties in Gent en dergelijke. Directe Democratie vraagt inzet. Als die er niet is dan kunt ge het vergeten. Zelfs mét internet en computer zal er nog steeds een grotere inzet van de burger gevraagd worden dan wanneer de macht is overgedragen aan de politieke partijen. We hebben de keuze.

www.democratie.nu

Paul
__________________

Laatst gewijzigd door Paul Nollen : 16 januari 2009 om 11:33.
Paul Nollen is offline   Met citaat antwoorden