Los bericht bekijken
Oud 2 april 2020, 10:50   #19
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.285
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Omg die boete dateert van februari wijsneus
Je moet al eens in uw agenda zitten kijken waar iedereen zat die dag

Tis niet moeilijk is een auto die tijdelijk werkloos staat omdat een vd zonen een auto vd firma gekregen heeft

Tweede eenvoudige feit, is een baan waar ik denk ooit een keer gereden heb zo een twintig jaar geleden.. of niemand van ons gebruikt die weg
Als je in Kortrijk woont bvb rij je toch niet in Gent langs de Schelde een soort ringweg , als,ik naar Gent ga is het voor te shoppen en dan rij ik gewoon recht de E17 de parking binnen. De laatste keer dat ik in Gent gereden heb was vorig jaar ergens, en niet in februari
De ene zoon zit in Gent maar heeft geen auto dankzij de LEZ
De andere heeft een kot in Gent maar rijdt met die firmawagen

Dus eens zitten vragen aan de zonen van hè gasten wie heeft er die dag die auto gebruikt... niemand want ze zaten toen in Oudenaarde, bij een vriend op een lanparty en wij aan zee

In extremis kan ik zelfs de computer historiek laten uitlezen en de datums tonen dat hij gereden heeft...

Je hebt dat hier gepost op 28 maart, 'boetes' krijg je in de praktijk binnen de week. En zeker en vast binnen de wettelijke maximumtermijn van 14 dagen. Hoogst ongeloofwaardig verhaal dus, dat het over februari gaat.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 2 april 2020 om 10:50.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden