Los bericht bekijken
Oud 19 maart 2008, 10:16   #77
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

[quote=system;3309787]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht

Ik denk dat er veel meer orthodoxen zijn dan u hier doet uitschijnen.



Ik weet het niet, maar dat ze vervelend kunnen doen is een feit. Ze doen me altijd denken aan de nozems van vroeger. Die hingen ook rond in groepjes naar het schijnt. Waren de nozems geïntegreerd? Half, denk ik dan maar.
Het probleem is niet de jongeren en ook niet de goddienst, maar het feit dat hun goddienstvoorgangers steeds uit de Arabische wereld komen en dat men hier niets doet om ruimte te maken voor de jongeren.

Dit weekend nog vlammende ruzie gehad met een paar bejaarden en zelfs de flikken er bij moeten roepen.

Want de jongeren die, op privé-domein, aan het rijden waren met brommers en quads verstoorden hun rust, en zij kwamen toch speciaal voor de rust en stilte naar hier uit de stad.
Die jongeren moesten van hen maar stoppen met rijden en gaan lezen of studeren.
Dat die jongeren ook ruimte en ontspanning nodig hebben om zich te ontwikkelen was volgens hen onzin.

Dit terwijl die bejaarden zich reeds 2km op privé domein bevonden dat toebehoord aan de ouders van sommige van die jongeren en niet voor die bejaarden toegankelijk is.

Waarop zij aan de politie verklaarden dat wij rijke burgers het wel gemakkelijk namen, alles opkopen en dan de mensen verbieden om er nog te komen wandelen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden