Los bericht bekijken
Oud 24 mei 2009, 14:58   #345
De_Laatste_Belg
Minister
 
De_Laatste_Belg's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 juli 2008
Locatie: Ex cathedra
Berichten: 2.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Bane, patrick reageert gewoon op de teksten die de marketing van groen produceert: ze staan vol halve waarheden, citeren foutieve rapporten, vergroten problemen uit tot dimmensies die niet ...
Hmm, dan moet je nog eens lezen. Zijn reactie draaide puur om tekst die in deze beperkte draad op dit beperkt subforum neergepoot werd.

Zijn reactie had ook zo iets van: Groenen blijf bij uw leest en beperkt u tot puur groene argumenten.

Groen! is nooit vanuit die grondbeginselen opgericht. En het is zeker niet waar de partij voor staat.

Ik bepleit hier enkel intellectuele eerlijkheid.

De naam 'Groen!' maakt alleen maar 'sense' in de gedachten van de huidige 'partijtop'. Geconfronteerd met vragen rond die naam draait zelfs Vogels bleek weg.

En voor de rest van je betoog zou ik willen opmerken dat je 't volgende vergeten bent:

Belastingen afschaffen ?
Waar/Nietwaar

Citaat:
en dan zul je zien dat democratisch gezien, je mag er zelfs een referendum rond organiseren, dat bvb 90% zal Waar zeggen. En al wie slim genoeg is om een beetje wetenschappelijke literatuur te lezen zal op al die vragen NIetwaar antwoorden...
Alsof dat enkel op milieu vraagstukken slaat. En alsof 'wetenschappelijke literatuur' zichzelf niet tegenspreekt.
__________________
maar denk niet ik ga mijn eigen gang,denk niet ik ga het veranderen,want alleen ben je te klein en te bang ,je kunt niet zonder de anderen
De_Laatste_Belg is offline   Met citaat antwoorden