Los bericht bekijken
Oud 24 mei 2009, 19:04   #354
De_Laatste_Belg
Minister
 
De_Laatste_Belg's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 juli 2008
Locatie: Ex cathedra
Berichten: 2.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
ik weet dat jij reageert op dat stukje, en ik zeg dat je de rest ook eens mag lezen, dan zul je veel wijzer worden.Wat jij dus zegt is dat zijn projectie op de groene niet klopt, en dat zal wel voor een stuk zo zijn dat jij als insider het zo niet ervaart.
Insider ? Ik ben enkel maar 'insider' in mezelf.

Je wilt me dus uit mijn tentje lokken en tot uitspraken dwingen ? Ik wil wel uit mijn kot komen hoor. Van zodra je gedaan hebt met je tirade op 'Groen!'. En van zodra het duidelijk is voor wie en waarom ik spreek. Voor mezelf dus. Zeker niet voor 'Groen!'. Raakpunten tussen mij en 'Groen!' zullen eerder toevallig zijn. En ik kan niet garanderen dat er geen dieren zijn gesneuveld in het tot stand komen van mijn visie.

Het spreekt voor zich dat ik mij niet geroepen voel om je tirades op 'Groen!' bij te sturen, noch om ze aan te scherpen. En dat is wat je tot noch toe gedaan hebt. En ik zit hier met grote ogen mezelf af te vragen: Wat bedoelt 't 'em nu eigenlijk, wtf heeft dat met mij te maken ?
__________________
maar denk niet ik ga mijn eigen gang,denk niet ik ga het veranderen,want alleen ben je te klein en te bang ,je kunt niet zonder de anderen
De_Laatste_Belg is offline   Met citaat antwoorden