Los bericht bekijken
Oud 23 april 2021, 07:42   #515
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.962
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Met het verschil dat je puzzelt met stukken die je ziet liggen, waar creationisten de stukken die ze niet vinden catalogeren als aanwezig onder de noemer god.
En zo zijn er veel stukken later alsnog gevonden.

Een ander issue is dat veel creationisten bouwen op de stelling dat niets niet kan leiden tot iets, maar dan wel direct moeten special pleaden voor hun god zelf, want die moet er altijd al zijn geweest.
Wel, dan kan ik evengoed het universum als first premise nemen, daar god aan toevoegen is overbodig.
Meeste zien het niet, en die zeggen het te zien hervallen in dezelfde allures als de gelovigen die ze verwijten.
Waarvan meeste evil lucionisten wel hun ingestudeerde mantras kunnen opsommen, maar de details er niet van kunnen ontleden.

Menselijke ontstaan klikt echt niet zo schoon in elkaar als ze u pogen wijsmaken.
En betrek God er maar niet bij, ik vraag concrete data die de hypothese onderbouwt; geen lappen tekst. Zelfs gelovigen kunnen respectvoller met andere meningen om, evil lucionisten zelden.
Dit topic was nooit tot stand gekomen als ze niet zo arrogant hadden gewezen naar andersdenkenden. Dat gewijs, nationalisme en racisme is de vrucht van darwinisme.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 23 april 2021 om 08:10.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden