Los bericht bekijken
Oud 4 oktober 2006, 20:06   #59
Peter Johan
Parlementslid
 
Peter Johan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 mei 2003
Locatie: Belgium
Berichten: 1.956
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal Bekijk bericht
Mensen zet je toch even in de plaats van de moderatoren. Zij zijn vrijwilligers. Zij hebben een job, een familie en hobbies die totaal lost staan van politics.be. Zij hebben helemaal geen zin om lastig te worden gevallen door het CGKR of het gerecht. Ook al is de kans heel klein. Dat is toch niet zo moeilijk om te begrijpen?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk
Als iemand mij voor de rechtbank wil dagen, ga ik 'm toch ook nie meer uitnodigen op de koffie, denk ik zo.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2
Ik raak er niet goed aan uit.
Een klacht bij het CGKR, en dan de klager behouden???
Geachte forummers,

Bovenstaande quotes geven perfect weer waarom ik het initiatief nam, om werkgroep morkhoven voorlopig te bannen.
De moderatoren zijn inderdaad vrijwilligers die hun tijd opofferen om jullie een dienst aan te bieden. Wanneer dit ondankbare vrijwilligerswerk beloond wordt met bedreigingen, vervolging en juridische stennis, dan vind ik het niet langer opportuun om de dreiger faciliteiten te verlenen.

Ik wil er aan toevoegen dat ik dit initiatief persoonlijk nam, zonder veel overleg met de rest van het mod-team. Eventuele kritiek op deze beslissing mag u dus persoonlijk aan mij richten.

Peter Johan
Peter Johan is offline