Los bericht bekijken
Oud 6 juni 2018, 23:01   #229
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.630
Standaard

Ouders Mawda vragen regularisatie aan

Citaat:
De ouders van Mawda, het meisje dat werd doodgeschoten tijdens een politieachtervolging in Bergen, hebben een aanvraag ingediend voor een humanitaire regularisatie.
Doodgeschoten, dat woord stoorde mij dermate in het krantenartikel.

Dat had men anders moeten formuleren.

Het kindje is door een samenloop van omstandigheden door een kogel geraakt.

De bewuste kogel was nodig om het busje dat weigerde te stoppen, wat niet lukte na verschillende pogingen, toch aan te manen om beter te stoppen.

Het kindje had de enorme pech daar op het verkeerde moment en op het verkeerde uur aanwezig te zijn.

Als de ouders voor de zoveelste maal als illegalen niet probeerden te vluchten, dan had het kindje nog in leven geweest.

Maar, neemt u even notie van hoe ze zich als een duivel in een wijwatervat weren om toch maar een schuldige proberen aan te wijzen en intussen te gaan voor een humanitaire regularisatie, één van de vormen van de toelating van een immigrant.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 6 juni 2018 om 23:02.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden