Los bericht bekijken
Oud 11 december 2019, 21:50   #136
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ja, inderdaad, u hebt hier zeker een punt. Dit is inderdaad een groot probleem. Niet alleen in Duitsland, maar in vele Europese landen. Vele mensen zijn wereldwijd op de dool.
Geen enkele praktische reden om die mensen hier dan en masse toe te laten, eh.

Zoals Hoofdstraat al aangaf, is de overpopulatie in veel van die landen de oorzaak de armoede ginder, al zie ik dat niet als een motief om daarvoor de halve wereld af te reizen voor een win for life ticket.
No meal is for free.

Eerst de miserie van onze eigen bevolking lenigen en als er dan nog wat goodwill, plaats en euro’s overschieten kunnen we mss nog eens klappen.
Citaat:
* Hoe zou dit toch maar komen? Wie heeft de lont aangestoken in het Midden-Oosten? Neen, niet IS, maar Amerika . Met steun én de effectieve hulp van Europa.

**Hoeveel klimaatvluchtelingen zijn er? Heel wat, en er komen er nog meer aandraven. Wees daar maar zeker van.

***Wie steunt dictators in Zuid-Amerika zodanig dat mensen uit deze landen op de vlucht slaan?

****Wie maakt dat de arme landen steeds maar armer worden en de rijke landen steeds maar rijker?



Denk daar maar eens over na.
Kortom, wie wind zaait, zal storm oogsten.
Volledig akkoord en daar kan ik kort over zijn.
Ondertussen weten we dat de meeste van die oorlogen geïnstigeerd zijn/worden door de machtigsten der aarde, die oorlogen kunnen opstarten.
Het is dan ook geen wonder dat die monetaire elite er alle baat bij heeft om her en der ambras te gaan veroorzaken, zodoende een ‘vijand’ te creëren die de eigen bevolking afleid van het binnenlandse nonbeleid.
De controle verwerven over de grondstoffen en de centrale bank, dat is de main goal van elke zgn ‘interventie’.

Hey, zelfs de aangetoonde WMD-nonsens en vervalsingen van de VS-diensten, die de inval in Irak ‘rechtvaardigden’, zijn zonder aanklachten of vervolging van de betrokkenen gebleven.
We weten dus wel ‘wie’ dient aangeklaagd te worden voor oorlogsmisdaden en het bewust misleiden van de eigen bevolking.

Kortom, je ‘wie’ slaat alvast niet op mij noch op de meerderheid van de bevolking, dus hoef ik me alvast niet te verantwoorden/verontschuldigen, voor het leed dat die mensen ginder ver wordt aangedaan.
En btw, ‘oorlogsvluchtelingen’ vormen amper 10% van de visumaanvragers, de rest aka klaplopers/gelukszoekers/opportunisten zuigt wat uit hun duim, maar die hun leven is zéker niet in gevaar.

Als westerse landen dan moeten openstaan om alle armen ter wereld op te vangen voor zgn 'humanitaire redenen', zal zelfs 96 ziljoen euro niet volstaan, vermoed ik, nog los van de ecologische voetafdruk die met deze bevolkingstoename gegenereerd wordt, extra bovenop de ‘autochtone’ afdruk.

Goe zot die poco’s.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden