Los bericht bekijken
Oud 22 oktober 2019, 14:40   #331
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Wikileaks heeft 0 namen naar buiten gebracht. Staat ook in hun policy. Wel zie ik in 2010 een tsunami aan fakenews over dit onderwerp. Zelfde periode voor de goede dat Obama bralde "Assad must go". Ook in de zelfde periode een golf van prachtige babies tevoorschijn kwamen die zogenaamd door smeerlap Assad vergast zijn. Dergelijk fakenews heeft Trump tot de goede orde zijn overwinning bezorgd. Mensen geloven geen zier meer van die flauwekul ; vooral ook omdat dit als aanleiding kan worden gezien van failed staties in de Midden Oosten regio en miljoenen vluchtelingen.

Ik denk niet dat Putin zit te wachten op Assange. Laatste heeft ook Rusland besmeurd door leaks. En mocht Rusland Assange vrij hebben willen krijgen dan was het hen allang gelukt. Dus concludeer ik eruit dat een dergelijke poging tot ontsnapping niet gebeurd is. Guardian heeft hierin het nakijken met hun fabeltjes.

The Guardian heeft zich afgelopen jaren compleet belachelijk gemaakt door hoog van de toren te blazen over het Mueller rapport dat zoals wij allemaal wisten op fakenews gestoeld was.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 22 oktober 2019 om 15:02.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden