Los bericht bekijken
Oud 26 april 2021, 22:28   #5
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Waarom stelt Greenpeace die 400.000 eigenaars van woningen die gebouwd zijn waar er geen riolering voorzien is niet in gebreke ? Zou het kunnen dat nogal wat van haar sympathisanten in die afgelegen woningen wonen ?
De feiten zijn er. Dus we zullen moeten zuiveren. Maar in dit land is de aanpak van het probleem langs die kabinetten van ministers niet mogelijk wegens onkunde. Altijd maar slapen n op het einde van de maand ligt hun wedde er toch. Bovendien is een vroegere woestijnbewoonster minder geschikt om zich te bemoeien met de waterproblematiek der lage landen.
En dan mag je honderd keer zeggen in het openbaar dat er mits aanpak veel op te lossen is en bovendien met weinig kosten, nergens komt er enige reactie op hetgeen je beweert. Dit land wordt geregeerd door diploma's die niet de minste interesse hebben om de problematiek aan te pakken met kennis van zaken. Maandelijks mocht ik vroeger-artikels schrijven in de pers voor spothengelaars.
Wel sporthengelaars hebben graag water waarin levende beesten kunnen overleven. Dus zuiver water. Ik weet dus waarover ik spreek.
Maar als punthoofden denken dat ze het beter weten dan laat ik hen in hun wijsheid. Maar hun pretentie zal de oorzaak zijn dat oplossingen veel geld zullen kosten.
werkman is offline   Met citaat antwoorden