Los bericht bekijken
Oud 26 november 2021, 17:59   #11
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.420
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Taxibestuurders bouwen sociale rechten zoals pensioenrechten op en de Überdrivers ? En dat de PS'ers en andere opengrenzers niet inzien dat ze dit overaanbod van werkwilligen op de Brusselse vervoersmarkt met hun migratiebeleid zelf in de hand werken ...
Ik ben verrast dat iemand die doorgaans zinvolle dingen schrijft het migratiebeleid aan de PS toeschrijft.
Ik heb naar aanleiding van dergelijke uitspraken reeds wat opzoekwerk gedaan en het is een eeuwigheid geleden dat nog een sos verantwoordelijk was voor migratie.
Ik zou u er toch nog eens graag aan herinneren dat ene zekere Francken, nu bij het huisvuil van de N-VA geplaatst o.a. ook verantwoordelijk is geweest voor migratie en dat er toen een record aan nieuwelingen zijn binnen gelaten.
Ik weet niet waar u de PS verantwoordelijk kunt bewijzen voor het migratiebeleid, maar ik ben er zeker van dat u dat eenvoudig kan doen zodat ik dit ook onderschrijven.
Als ik nu de Vivaldi, met PS, staatsecrtetaris bezig zie, dan moet ik toch zeggen dat die vooral in de praktijk toch een veel strenger migratiebeleid voert dan Franken in een regering zonder PS.
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden