Los bericht bekijken
Oud 18 december 2018, 20:23   #2
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
De daders bedoelen het niet direct als terrorisme maar de daden vormen samen een groot gevaar voor onze democratie en hetgeen we al die decennia hebben opgebouwd.

Ik heb het over verkrachtingen, gay basching, passionele moord, misdaad, opstandige kinderen naar het thuisland sturen, stalking, bedreiging en zoveel meer.

Vandaag was het opnieuw zover. Een 31 jarig ex-lief van een 16 jarige scholier schoot haar dood op school. Een Turk deze keer.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2935...rige-scholiere

Deze terroristen vernietigen levens zonder dat het als terrorisme in het nieuws komt, maar het heeft een grotere inpact op de maatschappij als het grote terrorisme. Alles samen is het een pure volkerenmoord, hoeveel mensen in Europa hun leven zou al verwoest zijn door Islamitische misdadigers en gestoorden? Het moeten er onnoemelijk veel zijn.
Dat zijn er ook onnoemelijk veel maar de meeste mensen zijn er in tegenwoordige dagen al immuun voor geworden.

Of dat een goede zaak is immuun worden voor dat soort van daden dat lijkt mij hoogst twijfelachtig.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline