Los bericht bekijken
Oud 28 juni 2020, 20:05   #63
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.988
Standaard

De kwaliteit in de grootwarenhuizen van hun producten zijn er op vooruit gegaan tegenover 25 jaar terug. Waar de grootwarenhuizen toen alleen focusten op goedkoop om de kleine zelfstandige kapot te maken. Want net als toen weet en kent de massa niet het verschil tussen kwaliteit en brol verpakt met een schoon strikje en aangeprezen met veel dagelijkse reclame.

Velen weten zelfs niet meer waar het product vandaan komt!!! velen weten bv geen verschil in natuur spons en fabriek spons….enz. Hoe kunnen ze dan oordelen over de prijs? Ze slaan er met de pet naar en als iets afgebroken kan worden zijn ze er wel bij.

Echter de kleine zelfstandigen die nu nog instaat zijn te overleven kunnen dat alleen maar door de aller beste kwaliteit te leveren aan hun klanten. En die aller beste kwaliteit vraagt zijn prijs.
Het is dus te gek te discuteren over de prijs… U bepaalt wat en waar je iets koopt toch.

Och ja de kleine zelfstandige zou meer vragen in hoog seizoen?!?!? Het verplegend personeel vragen nu 300€ meer op hun loon omdat ze het tijdens de corona tijd EVEN druk hadden. Corona tijd is = aan hoog seizoen voor de kleine zelfstandige aan de kust!

Waarom zijn de zelfstandigen steeds de slechte? Omdat ze alleen moeten opboksen tegen de maatschappij, ze geen tijd hebben om te zeuren of te janken, ze geen vakbond of andere belangengroep hebben? Ze niet steeds weer en weer gaan staken of het land plat leggen? De pers en TV hen niet steunt met steeds weerkerende jammer en klaag toestanden dat ze meer geld moeten krijgen.
Nogmaals, schreef het al niets heeft en waarde, je moet alleen en zot vinden die het er voor wil betalen.
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 28 juni 2020 om 20:10.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden