Los bericht bekijken
Oud 22 augustus 2009, 07:14   #28
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.865
Standaard

Patstelling....alweer is een "beslissingsdatum" gepasseerd,en heeft GM (hoofdkwartier in de VS) niet beslist tussen RHJ (voorkeur van de Amerikanen) en Magna(voorkeur van de Duitse overheden).....

Blijkbaar durven de Duitse overheden,die effectief de ganse Europese GM-business financieren,niet de enig overblijvende stap zetten en de Europese tak gewoon in faillissement laten zakken...hetgeen de logica zelf moet zijn... Herinneren we ons dat dit met GM-USA al een paar maanden geleden gebeurd is,al het "dode" hout is gedumpt in de VS-tak,en die nemen nu weer de touwtjes stevig in handen!

Het lijkt me nu dat pas NA een faillisement serieuze beslissingen genomen kunnen worden...los van spelletjes met zakenadvocaten,investeringsfondsen(RHJ) en Russische lange-termijnbelangen ....

Geen enkel van de tienduizenden Opel werknemers in Europa weet nu nog waar hij aan toe is,ik vraag me af of er op die manier nog kwalitatief werk geleverd kan worden,ik vraag me ook af hoelang de toeleveranciers nog zullen WILLEN onderdelen leveren(inclusief Magna!),hun betalingsachterstand is waarschijnlijk nu al niet meer om mee te lachen

Laatst gewijzigd door kelt : 22 augustus 2009 om 07:18.
kelt is offline   Met citaat antwoorden