Discussie: Schuimende Anuna
Los bericht bekijken
Oud 14 mei 2019, 18:45   #429
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.796
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ik mag dus aannemen dat jij, H.O. het schrijfsel van moeder Malena ernstig neemt. Inbegrepen de passage waarin ze doodserieus schrijft dat dochtertje Gerda "CO2 kan zien"...

Kijk, ik ben geen ontkenner van een klimaatverandering waarin de menselijke activiteit een rol speelt. Maar dat neemt niet weg dat ik de horde schoolspijbelaars o.l.v. Anuna, Kyra en hun knuffelbeertje, de door buitenaardse krachten gedirigeerde Gerda niet ernstig neem. En evenmin de hysterische politici van Groen die ons willen opzadelen met een dwangmaatschappij naar marxistisch model met een belastingtsunami die het land economisch in een zware recessie stort.
Zoals ik zei, u bent een De Wever-adept. Die onnadenkend en kritiekloos meegaat en meeloopt in de bangmakerij-taktiek van het zeer petieterige klein leidertje Bartje.

U zult toch vroeg of laat moeten gaan beseffen dat we zo niet kunnen blijven ondoordacht consumeren en blijven verspillen. En dat de zeer welgestelde burgers meer zullen moeten bijdragen om milieumaatregelen te kunnen realiseren. Tot spijt van wie het benijdt.

Voor mijn part mag er zelfs gerust een vleestaks komen. Ronduit schandalig deze massale consumptie van al dat vlees. Uitermatig slecht voor de dieren, zeer slecht voor het milieu, én uiteindelijk maar even slecht voor de gezondheid van de mensen.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 mei 2019 om 19:01.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden