Los bericht bekijken
Oud 22 augustus 2020, 10:27   #59
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
zo erg is dat nu niet
het ergste is bvb de laadpaal voormijn deur van allegro die zo overal in Belgie staan, die slaagt erin de tesla op te laden in ongeveer 11u aan 20km/u
weet ook echt niet waarom die zo traag is, want in De panne bvb laadt die paal van hetzelfde merk wel netto iets sneller

En ook hun systeem om te laden werkt niet met de standaar badge, het lukt alleen met de app
Daarentegen zijn de laadpaalkes van 'blue... weet niet meer de naam' in de Panne een 'breeze' want daar stop je gewoon stekker in, badgke zwaaien, en vollenbak laden klaar is kees in 3 uurkes van 20 > 80

Dus ja je moet een beetje plannen, maar zo moeilijk is dat toch niet;..

als ik die paal voor mijn deur goed begrijp kunnen er twee tesla's per dag in de straat gebruik maken van die laadpaal... fantastisch in feite: 2 cent duurder dan Tesla en 10u.30m trager dan de supercharger


morgen om 6u is hij klaar
iswel de ideale methode om geen boete tebetalen omdat je te lang aan de laadpaal hangt..;
en is ook de ideale methode om te zorgen dat de groene revolutie een bittere nasmaak geeft aan iedereen

ondertussen staat er ook nog een elektrische autodeelwagen al 2 weken op één plaats te bezetten. Of netto kan er 6 tesla's om de 3 dagen hun tank volgooien, mits uiteraard dat ze eerst goed afspreken

moest er hier per ongeluk ooit een 'tankfile' ontstaan, zou ik wel niet willen wachten , denk dat ik vlug een andere paal zou zoeken

waat ook zo wonderbaarlijk is, als je snachts laadt waarom dat tarief niet goedkoper is, dat snap ik echt niet.. Als infrax minder capaciteit ip het net heeft op dat moment, lijkt dat ideaal dat de extra stroom die de auto's gaan vragen snachts tijdens het daluren over het net gaan ? Zo is mij toch altijd wijsgemaakt en volgens de wilde plannen van al die EV profeten, moesten ze geen capaciteit bijzetten, omdat de auto's gewoon snachts konden opladen..;
Allemaal teveel gedoe die elektrische rommel.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden