Los bericht bekijken
Oud 26 november 2020, 09:11   #26
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
De moderatie mag zich ook aan haar eigen regels houden. Als je ziet op welke kinderachtige manier hier mensen worden geband, vraag je je af of er wel nog interesse is om een politiek forum te runnen.

U claimt constant: wie betaalt, bepaalt.

Ik draai het om: zonder forummers, geen forum. U kan zoveel bepalen als u wilt, maar ondertussen heeft het gros van de actieve forummers wel een of meerdere bans achter de rug voor de meest idiote redenen. Als u het toestaan, of aandurft, wil ik wel eens een bloemlezing van de berichten posten waar u aanstoot aan neemt. Bij momenten is het hilarisch.

U (of Maarten) betaalt. Juist. Maar zonder forummers betaalt u voor niks.

Het moet eens gedaan zijn met bans voor bij wijze een scheve opmerking. Het moet gedaan zijn met hier een soort schrikbewind te creeeren.

Of we komen in een situatie dat de oudgedienden gewoon verkassen naar andere fora. Zoals nu.

En dat is niet de bedoeling veronderstel ik, of was die amnestieronde onlangs voor langgebanden voor de show ? Ik kan mij niet aan de indruk ontdoen dat jullie al lang doorhebben dat het hier stilletjes aan dood bloedt. Alleen trekken jullie de foute conclusie. Er moet niet met hardere hand gemodereerd worden.
Zeer juist. Volledig akkoord.
Het Oosten is nu online