Los bericht bekijken
Oud 31 mei 2009, 06:12   #475
PetSel
Gouverneur
 
PetSel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 augustus 2005
Berichten: 1.398
Stuur een bericht via MSN naar PetSel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Er zijn hier ondertussen nogal wat threads over kernenergie geweest, en het doet me plezier om eens op de vuist te gaan met een van onze betere anti-kernenergie groenen hier (want uw partijgenoot van Vlaams-Brabant deed het maar zwakjes, he).

Als opwarmertje kan je mijn site bezoeken: http://kernenergie.van-esch.org

en de enkele draden die hier ondertussen gescatterd zijn over dat onderwerp.

Mijn vraag dus: waarom is Groen! zo religieus tegen kernenergie, goed wetende (of niet) dat hierdoor de CO2 uitstoot veel groter gaat worden voor elektriciteitsproduktie in de komende decennia en bijgevolg het risico op klimaatsverandering groter zal gemaakt worden ?

Moet rationele ecologie hier de plaats ruimen voor partij ideologie, en is dat wel verantwoord als dat echte gevolgen gaat hebben ?
wtf maakt dat nu uit?
België is nog geen 2% ofzo van Europa, om nog te zwijgen over continenten
..Versta mij niet verkeerd.. een Groene druk/gedachte moet er af en toe es zijn maar een Groene Partij aan de macht??
Er zijn wel wat belangerijke ontwerpen/voorstellen te regelen dan dat..en Europa bepaalt toch de wetgeving inzale groene energie en bermondering co2 uitsoot, bla bla.
Daar wordt aan gewerkt maar verwacht nu toch niet dat België iets te zeggen heeft in Europa?

Kernenergie weg? En in de plaats 100 000 windmolens ofzo? Das allemaal gratis hoor

Anyways dit is tenslotte maar mijn opinie maar wou toch ff reageren op deze topic.

No hard feelings ofzo hoor
__________________
Citaat:
If the enemy is in range so are you











Laatst gewijzigd door PetSel : 31 mei 2009 om 06:18.
PetSel is offline   Met citaat antwoorden