Los bericht bekijken
Oud 29 september 2017, 16:05   #6061
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Je wilt terug naar het pre-Corbyn-tijdperk. De tijd van politici als een Tony Blair of een Louis Tobback bij ons. Een tijd van onmondige burgers, een tijd waarin de sociaal-democratie straffeloos rechts en extreem-rechts kon achternahollen en tegelijkertijd zijn kiezers kon behouden die dan met de wasknijper op de neus voor het "minste kwaad" stemden.

"Le Vlaams Blok propose, le SP impose" en "Tobback, Vlaams Blok, twee handen op één buik" scandeerden enkele geïsoleerde betogers toen de sociaal-democratie met Louis Tobback als minister en Pascal Smet als kabinetschef Semira Adamu liet vermoorden pour l'exemple.

Francken zou het nu niet meer moeten proberen. Die krijgt de wind al van voren voor één misplaatste tweet. En terecht overigens.
Kijk eens hier... een opstoot van opgekookte frustratie over Semira Adamu, die hier overigens niks verloren heeft in de discussie en onze Kallikles zit blijkbaar op zijn paard.

Dus dat is het...
Ik zit niet op Theo Francken zijn kop te kakken met de Soedanese affaire, DUS ik ben reactionair !

Francken zijn getweet hangt mij even hard de zak uit als bij veel anderen, maar inhoudelijk geef ik idd geen millimeter kritiek op zijn beleid.
Hij kan die gasten -illegalen die géén asiel aanvragen bij ons en hier dus niet mogen/kunnen blijven- niet legaal terugzenden zonder identificatie, en dus haalt hij een team binnen die dat wel kan. Problem solved.
De tijd is voorbij dat men het systeem kan blokkeren door gewoon "neen" te zeggen. Melchior Wathelet ligt in de vuilbak, met hem zou dat gelukt zijn. Nu zitten we met een betere kwaliteit aan beslissers : maggie de block en sinds 2014 theo francken.
Leer er mee leven.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden