Los bericht bekijken
Oud 27 november 2017, 08:42   #9
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Pas als de Saudische financiële steun aan Wahabi scholen in het buitenland wordt ingetrokken is deze prins mijn man.

Niet eerder; namelijk een ieder kan een kletsverhaal tegen terrorisme aan de pers ophangen. Daar zijn geen ballen voor nodig. Zware straffen opleggen tegen eigen onderdanen die Wahabi scholen wereldwijd financieel ondersteunen daarentegen wel.
Niet alleen aan scholen die financiële steun maar ook aan het bouwen van bepaalde 'tempels' dan zou de prins misschien in een 'goed' blaadje kunnen komen.

Hij was het ook die het zwaard van Damocles zag hangen in de zin van dat men overal ter wereld een alternatief voor brandstoffen op basis van olie aan het zoeken is.

Stel dat men dit echt kan opvangen door een andere 'brandstof' dan kan men zeggen, hou uw olie maar bij wij hebben die niet meer nodig en is zijn 'winkel' ten dode opgeschreven. De sjeik zelve ziet dat precies al aankomen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 27 november 2017 om 08:45.
Universalia is offline