Discussie: Goed nieuws!
Los bericht bekijken
Oud 25 december 2017, 12:12   #2
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.614
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Dus simpel: laten we van wat van onze levensjaren overblijft nog maximaal profiteren want het einde is in zicht! We vinden dat we nu al te klagen hebben van de ongebreidelde invallersstroom die moeten doorgaan voor "oorlogsslachtoffers", we genieten langzaam maar zeker van meer islam, de godsdienst van de vrede ...
Er zijn nu al honderdduizenden candidaatvluchtelingen voor één en ander die hier ook komen rondlopen zodra ze de kans er toe krijgen... en met bovenstaande voorspelling, die wel eens juist zou kunnen zijn, is het helemaal om zeep!
Er zijn twee mogelijkheden: Europa begint zijn grenzen dicht te metselen of we gaan gewoon door zoals onze groene en rode multicullovers willen: laat iedereen binnen en gooi wie hier toch niet kan aarden vooral niet buiten.
En het resultaat van dat laatste hoeft geen tekening...
Dat lijkt mij ook het beste plan om er nog even van te genieten maar dan rijst de vraag: Wat met onze kinderen en kleinkinderen?

Europa moet gewoon de grenzen terug dichtgooien het is meer dan welletjes geweest.

Met de regelmaat van de klok zie je op TV uitzendingen over 'border control' dat moet sarcasme zijn dat kan niet anders.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 25 december 2017 om 12:14.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden