Los bericht bekijken
Oud 10 september 2013, 09:44   #134
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.367
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koppijn Bekijk bericht
Voor U een tax-on-web aanslag kan versturen moet U het wel ondertekenen en voor akkoord gaan. Zo niet heeft U tijd genoeg om bezwaar in te dienen. Als U akkoord gaat voor 400,15 euro is niet gelijk aan 400150 euro.
Een ondertekend tax-on-web dossier dat gecontroleerd wordt door een ambtenaar kan dus niet aangepast worden?

Da's leuk om weten.

En een bezwaarschrift zorgt niet dat er een uitstel van betaling is. Althans niet voor zover ik weet. In mijn "veel minder erg" geval, was het simpel.
Ontvang bruine envelope. Zie een aanslagbiljet van 120 000 bef, terwijl de bank me 8000BEF teruggave had "voorspeld". Stuur een aanvraag tot herziening. Krijg geen reactie, wel een aanmaning met kleine boete een week na het verlopen van de betaaltermijn. Stuur aangetekend schrijven met de volledige uitleg. Krijg 2 weken later een hardere aanmaning om te betalen, met al dreigementen van deurwaarders en dergelijke. De "boete" werd al hoger.
Krijg ook een reactie op de aanvraag tot herziening. "Eerst betalen, dan terugkrijgen". na een paar jaar en wat "hulp" met advokaten van de vakbond komt de kat op de koord. Een "vergissing" van een ex-werkgever. Maar het was wel aan mij om aan te tonen dat het wel een vergissing van die falliete ex-werkgever was. Dat dossier is nu afgesloten, en heb er nooit een befje van teruggezien.


Misschien dat het nu verandert is, maar ik twijfel er toch aan.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 10 september 2013 om 09:52.
maddox is offline   Met citaat antwoorden