Los bericht bekijken
Oud 14 augustus 2017, 14:41   #10
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.710
Standaard

Het goede nieuws uit de regelrechte aanval van onze fiscus op die "constructie" in dat Limburgs Ziekenhuis (dat de eer en het genoegen had uitverkoren te zijn natuurlijk) is dat effectief blijft gezocht worden om IEDEREEN correct belastingen te laten betalen en "constructies" te blijven bestoken....

Ook "verheven" vrije-beroepers kunnen niet eeuwig blijven rondjes draaien rondom de fiscus en organisaties die die vrije beroepers uiteindelijk "tewerkstellen" kunnen niet blijven doen alsof dat hen niet aanbelangt.....


Het in een soort "algemene pot" stoppen van bepaalde prestaties of vergoedingen (alsof patienten dan ook in een algemene pot zitten of zo ),met als enig doel de boel in een rookgordijn te veranderen voor de fiscus mag niet lang meer kunnen.....

Ik vond de opmerkingen van een mede-forummer ook spot-on....Misschien kan mijn werkgever beter de eindejaarsvergoedingen en premies voor mij en mijn collega's in een "constructie" stoppen zodat we elk individueel meer daarvan kunnen in handen krijgen???


Het is beter snel komaf te maken met dergelijke ontwijkmogelijkheden .......voor iedereen.....of anders zal de PvdA het wel doen....en mogelijk nog andere dingen ook.....
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.

Laatst gewijzigd door kelt : 14 augustus 2017 om 14:45.
kelt is offline   Met citaat antwoorden