Los bericht bekijken
Oud 18 mei 2016, 14:49   #190
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Daar heeft nooit ,maar dan ook nooit iemand mij op gewezen???

Deed nochtans wekelijks brainstorm daarover en zeker in de voorbereiding van mijn proces.

Geen zin om brainstorms mee te doen ,is zeer goed betaald tot 2500 euro per dag ?

Wat is je specialiteit in recht als ik vragen mag ??

Vriendelijke groeten
Paul
Ik vrees dat jij jezelf hebt in het zak laten zetten aan 2500 euro per dag. Ik heb geen specialiteit in recht. Ik volg wel sporadisch het proces van Karel Anthonissen versus Karel De Gucht. Dit is wel rechtspraak van na jouw vonnis en dus vijgen na Pasen. Dit proces is nog steeds niet ten gronde gevoerd. Karel De Gucht bracht niet aan de rechters aan dat er zonder rechtsbasis inzage was gevraagd in zijn bankrekeningen. Hij liet de rechter een prejudiciële vraag. Deze vraag is in het gelijk van Karel De Gucht beantwoord door het hof van beroep te Gent. De fiscus heeft hiertegen in cassatie gegaan en haar gelijk gekregen. De prejudiciële vraag wordt opnieuw gesteld voor een ander hof.

Je kan er nooit van uitgaan dat rechters jouw interpretatie van de jurisprudentie volgen. Rechtbanken kunnen nooit arresten als antwoord op een prejudiciële vraag negeren.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden