Los bericht bekijken
Oud 18 november 2008, 11:41   #49
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piraat Bekijk bericht
OK, elke keer als je liegt is het een grapje ? Behalve als de mensen je geloven, dan is het de waarheid ? Of hoe zit dat ? Leer toch eens begrijpelijk schrijven ...zucht...Men weet nooit op welk been dansen met jou...zucht...Is ze nu ernstig ? Is ze nu aan het ironiseren ? Weet zij het zelf wel eigenlijk ? ...ZUCHT...
Neen.

Elke keer dat ik op dit forum ironie gebruik ga ik er van uit dat mijn geachte medeforummers begiftigd zijn met redelijke intelligentie, voldoende kennis van de Nederlandse taal, en een minimum aan goeie wil.

Zoals ministe van agitatie opmerkte heb ik het in dit geval zelfs heel gemakkelijk gemaakt om de ironie van het echt gemeende te onderscheiden.

Soit, ik wacht nog altijd op een reactie hierop:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piraat Bekijk bericht
Maar ernstig nu : volgens jouw persoonlijke mening bestaan Aliens dus niet ! Heb je daar ook nog enkele argumenten voor, ...
Gelieve een link te geven naar waar ik een persoonlijke mening uitte dat aliens niet bestaan.
Tijd dat je de vaardigheden van begrijpend lezen en logisch denken aanleert, hoor. forumspook is het nooit gelukt ...
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden