Los bericht bekijken
Oud 29 december 2017, 15:30   #58
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.977
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat u getrouwd bent hindert toch niet om na te denken?
Ik moet de grenzen van een vrouw niet inschatten, maar de man die haar benadert! Je moet wel de intelligentie van een pinda hebben wanneer je als man die inschatting niet kunt maken, hetzelfde geldt voor vrouwen trouwens.
Waar ik op hoopte, beste Alice, was dat u zich eens in de positie van de man MET GOEDE BEDOELINGEN plaatste om te begrijpen welke vragen hij heeft na #metoo. Uw reactie bevestigt echter mijn vermoedens: je mag je als man gewoon geen vragen stellen en je moet de strontstorm zonder nukken over u laten komen.

Citaat:
De nationaliteit van een man doet niet ter zake, evenmin als bij een vrouw.
Grensoverschrijdend gedrag is niet " onbehouwen" maar grensoverschrijdend, ongeacht de intentie van meneer of mevrouw.
Dank u om ook hier mijn stelling te bevestigen: we kunnen het geeneens eens worden over het verschil tussen "onbehouwen" en "grensoverschrijdend". Dus als ik "dag schoonheid" zeg, ben ik even erg bezig als een potelaar of een aanrander? En dan nog komen zeuren dat mannen schrik krijgen om te flirten?
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden