Los bericht bekijken
Oud 11 mei 2017, 08:52   #1062
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Nee, maar gij wel!
Ha ha ha! Daar is het u om te doen. Dat cannabis geneeskrachtige krachten heeft! Dat is uw grootste bekommernis! En gij verwijt mij dat IK in sprookjes geloof! Wat is dat nu voor onzin. Repressie werkt heel goed. Gij rijdt toch niet door een rood licht uit schrik om een boete te krijgen. Of niet?
Gij wilt dus de verkeersboetes afschaffen want 'repressie zal daar niets aan veranderen (dat bewijst de geschiedenis wel meer dan voldoende denk ik).'
We gaan straffen voor illegaal wapenbezit afschaffen want .... 'repressie zal daar niets aan veranderen (dat bewijst de geschiedenis wel meer dan voldoende denk ik).'


Maar uw oplossing voor al onze problemen is geniaal!

Ja! Het is een complot, een complot zeg ik u! Waaruit blijkt dat ik dat niet zou weten?
En alsof gij wel met die mensen inzit!

Als ge dit nu echt zelf gelooft, dan is het echt hopeloos!

Nee, de meerderheid zijn losers en parasieten die niet meekunnen met deze maatschappij, en een roes nodig hebben tegen het 'harde bestaan', op kosten van de belastingbetaler. Op mijn kosten dus. Ha ha ha! Ja, de financiele opbrengst, dat is een toevalligheidje! Ja ja, daarom dat ze cash betalingen prefereerden! Het is een "en -en' verhaal, geen 'of-of' verhaal.
Wat nen hoop gezever en fantasietjes weer.
Straffe vergelijking jong, met het verkeersreglement.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden